Monday, December 29, 2008

Aizzat's corner

Innalillahi wainna ilaihi raji'un..

Al-Fatihah..kepada Allahyarhamhu Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Mula2 tu aku ingat Tunku Naqiyuddin yang meninggal..Tunku ni Penaung projek forum Bahasa Melayu waktu aku kat 3rd College, UM dulu..byk kenangan waktu buat forum ni..tapi ntah silap kat mane, aku dpt join waktu 1st year aje, terus jadi pengarah eksekutif 4..2nd & 3rd year takde plak kolej nak buat..maybe sbb forum ni memerlukan perancangan yang rapi..masuk 4th year baru diaorg nak hidupkan blk..aku jadi Ex-Officio la mase tu..seronok join projek masa kat UM dulu..walaupun CGPA aku masa grade ari tu pun cukup2 makan..tapi Alhamdulillah..berbekalkan kepetahan berkata2 (kaki goreng @ ahli persatuan sembang kemas ;)..dapat jugak aku menjawat jawatan yg baik..

9 comments:

  1. wakakakaka... ahli persatun sembang kemas... ko memang budak third college yang sgt setia.. haha i miss that bancau...

    ReplyDelete
  2. bancau tu yg mane? kalo mamat kontoi KMB aku ingat la..hehe..

    ReplyDelete
  3. Aizzat,

    Kalau senuk, berbekalkan muka yang matured dan perut yang boroi, berjaya menjawat jawatan penting di dalam Kerajaan...

    Happy new year..
    Syahrul Nazri Mohd Sai'on

    ReplyDelete
  4. Hmmm... Ni blog orang duit banyak ni... Hari2 kira duit... hehehe... Bila hanafi kenduri? Ada alamat tak? Tak dpt kad la...

    ReplyDelete
  5. hehe..naza pun ada..welcome..

    ust miji, ana tak keje kat bank dah, kat tpt lain skrg ;) kenduri napi ahad lepas..dia jemput ikut email je..cuba call dia - 0129310670

    ReplyDelete
  6. aizzat.. bancau bandung cincau la... aparra ko nih.. hahaha.. btw aku dah jumpa kawan baik ko kat sini.. halim zaharyn majid nama dia.. hahah

    jawe... boleh panggil ko jawe lagi ker? wakaka.. kenangan manis PPE 10 tetap dlm ingatan..

    ReplyDelete
  7. aik..halim pun join embassy jugak ke? best friend aku tu..penah gaduh dgn ust nazri KMB dulu sbb nama dia takde abdul..hehehe..

    ReplyDelete
  8. Senuk,

    Nama paling glamer aku adalah naza..
    Nama kurang glamer adalah wak (jawa tu panggilan untuk fadzul arifin budak medic tu la)
    Nama corporate aku Syahrul...

    Kenangan PPE10 terhangat - Skandal AIM (Azral Izwan Mazlan) dengan ...... (lupa nama dia lak - ala budak ex SM Agama Rawang)... AIM telah memberi harapan palsu kat minah tu..

    ReplyDelete
  9. ceh naza suka hati ko kata aku beri harapan palsu kat dia.. ko ni lah suka sangat bergosiip sampai keje umah statistik pun tak siap.. wakakak (ko ingat yg time kene kuar dari kelas dulu? wakakak)

    ReplyDelete