Tuesday, June 9, 2009

Assalamualaikum..

Wah, lame plak rasa tak update blog ni..kadang2 terlupa, kadang2 sibuk..tapi takpe la, asalkan 'keep in touch' dgn sahabat2, dah cukup memadai utk aku..

Last week aku pegi Bahau, audit kilang kelapa sawit kat sane..Kok Foh Palm Oil mill..pegi hari isnin, jumaat blk..tu pun lepas exit meeting dgn manager POM tu..nasib baik dia ok, kalo asyik nak bertekak pasal issue yg kitaorg brought up, ptg jumaat pun tak tentu blk lagi..

kalo ikutkan prosesnya, lepas buah kelapa sawit dah harvest kat estet, buah2 ni akan dibawak ke kilang utk diproses..so hasilnya akan jadi 2..palm oil & kernel..minyak sawit & biji sawit..pastu akan dihantar ke refinery plak utk diproses jadi user end-product (boleh digunakan oleh mass)..

So minggu ni kene lah siapkan report..sume findings2 yg jumpa ari tu kene siapkan, pastu bg kat team leader utk summarize..

Esok sepupu aku bernikah, so khamis & jumaat aku dah apply cuti..sabtu ni reception..kene tolong la ape2 yg patut..lagi pun aku je sepupu dia yg dah kawin & byk pengalaman..hehe..

nanti aku update lagi..

wassalam..

2 comments:

  1. esok nikah? hari rabu? special date kot.. hehe banyaknye pengalaman dia.. heheh

    amacam jadi tak gathering kita kat umah ko tuh.. jenal n syakir.. serta naza.. dan sebagainya.. :)

    ReplyDelete
  2. nikah ari khamis mlm daa..haa, ko kenfem la blk dgn aku..dah smpai m'sia blum? nanti aku kontek2 rakan2 yg lain..kalo ko nak jmpa zaid abdullah 'kontoi' pun aku bole ejas..haha..

    ReplyDelete